Vi ønsker din tilbakemelding

Vi ønsker å utvikle oss og bli bedre, og derfor er vi svært takknemlige for alle tilbakemeldinger vi får.
Uansett positiv, negativ eller midt i mellom setter vi stor pris på om du vil beskrive din opplevelse her.

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
Dersom du ønsker å klage til et eksternt klageorgan finner du kontaktinformasjon til Elklagenemda og Forbrukertilsynet under. De aller fleste problemer kan løses med å kontakte vår kundeservice, men ønsker du deretter å ta saken videre kan du lese mer om rapportering av strømleverandører under.

Kontaktperson:
Jasmin Abu Sagr |+ 47 23 08 84 70 | elklage@elklage.no

Kontaktadresse:
Elklagenemnda, Postboks 7184, Majorstuen 0307 Oslo

https://www.elklagenemnda.no/slik-klager-du/

Elklagenemda er et spesialisert klageorgan for kunder av nettselskaper og strømleverandører.

Sentralbordet:
Tlf.: 23 400 600

Sentralbordet er åpent fra 10.00–14.00 mandag til fredag.
post@forbrukertilsynet.no

Besøksadresse:
Porselensvegen 32, 3920 Porsgrunn.

Postadresse:
Postboks 2862 Kjørbekk, 3702 Skien.

https://www.forbrukertilsynet.no/tips-eller-klage

Forbrukertilsynet håndterer klager mot alle typer bedrifter og aktører.